Angst og foredrag.

Pialyng
Jeg er helt paf, ekstremt nervøs og utrolig spændt! Og jeg er helt
rundt på gulvet om hvordan jeg får det pænest ned på skrift, men føler altså trangen til at dele det med jer.

I december måned fortalte min mentor mig, om et projekt psykiatrien har. De har lavet en lille gruppe hvor alle har en psykisk lidelse. Denne gruppe laver vist forskellige ting, så som foredrag om det at leve med en psykisk lidelse. De har søgt flere til denne gruppe, og mentoren mente det måske kunne være noget for mig. Jeg sagde selvfølgelig JA!
Jeg tænker at jeg kan udvikle mig en hel del igennem det, og jeg kan måske være med til at nogen mennesker bedre forstår “os”. Nu skal jeg bare vente på opkaldet fra hende som styre det, og så er der vist allerede et møde om 1 uge! 1 uge?!?!?! Min angst er allerede ved at æde mig op, for det alt sammen er så grænseoverskridende. Jeg ved at jeg vil begynde at græde over at et eller andet, for det gør stadig ondt at skulle beskrive hvad jeg inderst inde føler, når jeg har med angsten at gøre. Selv nu sidder jeg med tårer i øjnene.
Der er bare så mange mennesker som ikke forstår hvad det er man sidder med, om det så er angst, depression eller andet ikke synligt.

Men jeg ser frem til det. Også selvom jeg er nervøs.

One comment

  1. Jeg ved ikke om det er en trøst, men DK er det land med flest unge med et psykisk lidelse..(desværre)
    Jeg synes vi er ved at få brudt med nogle tabuer og det er super fedt.. De fleste unge synes også at psykologi er et utrolig spændende emne.
    En anden ting er at de fleste mennesker på et eller andet tidspunkt vil opleve at mærke noget som at svært psykisk i deres liv. De bliver desværre mere almindeligt at ha feks angst.

    Ved ikke om det hjælper men det er ting jeg selv har tænkt over.. for at gøre det mere naturligt eller menneskeligt. :D

    Jeg har selv flere gange overvejet om jeg kunne holde foredrag, men jeg ved at det for mig ville være alt for grænseoverskridende. Jeg synes det er meget modigt at du har sagt ja, men du skal måske genoverveje om du er helt klar til det. Så du er helt sikker inden du kaster dig ud i det.

    Glæder mig til at høre mere om det.. :D

    Knus <3

Skriv et svar

