Ugen der gik, Uge 2.

Så gik der endnu en uge, og jeg synes det går ret så hurtigt. Det har været en lidt “blandet” uge, som de fleste. Men har slet ikke nået det jeg ville nå, og det irritere mig. Så håber lidt at jeg i næste uge kan få det hele til at falde bedre på plads. Eller bare komme tættere på end jeg er nu. Håber I har haft en skøn uge :).

Det positive.

  • Efter en måneds pause, kom jeg endelig til svømning/vandgymnastik igen.
  • Jeg er begyndt at stå op/vågne ved 8 tiden. Lidt stolt, for normalt sover jeg til klokken 11-12..
  • Jeg fik min Origami Owl plakat fra Bentzenberg hjem <3. Noget af gaven fra den ene side af svigerfamilien.
  • Jeg har vundet en give away! Vandt to a5 størrelse posters fra Hannahml – valgte ‘chokolade’ og ‘L’ <3
  • Har været i Ikea. Jeg elsker Ikea. Også selvom jeg kun manglede to rammer.. Eller havde kun råd til to rammer.
  • Jeg har lagt nye planer for min lejlighed, glæder mig til at de går i opfyldelse.
  • Åh, den her kommer til at stå ind til det er sket. Men det er i denne måned jeg forhåbentligt bliver moster for anden gang <3. *venter utålmodigt*
  • Jeg styre til Clash of Clans! (Nogen som spiller? Join gerne min clan ‘League Delux’ :P )

Ooog til det nær så positive.

  • Jeg er endnu ikke kommet i træningscenter, hvilket jeg havde planlagt! ØV!
  • Vejret?! Nogen som har bemærket at der blæser, regner, sner, hagler og meget andet o.O?! Ikke det optimale vejr til jeg gider ud!
  • Jeg har opsagt min ekstra tvpakke. Savner nu MTV, Kanal 4 og Tv2 Zulu :'(..
  • Psyken svinger stadigvæk…
Skriv et svar

