100 spørgsmål ingen stiller, del 1.

Jeg fandt denne på youtube, og tænkte jeg i stedet ville lave den på skrift og på dansk. Ved ikke om andre har gjort det? Men hvis I har, så link gerne, da jeg synes den er meget sjov. Men 100 spørgsmål i et indlæg er mange.. Så tænkte jeg ville dele den i 5.. Så 20 spørgsmål pr gang er vel okay? Og hvis I har lyst, så spring med på den, som sagt elsker jeg sådan nogen slags indlæg.

1: Sover du med klædeskabsdøren åben?
Jeg ejer ikke et klædeskab. Så nej. Men lukker normalt alle døre i min lejlighed. Føler mig mere tryg på den måde.
2: Tager du shampoo og balsam fra hoteller?
Nej det gør jeg ikke.
3: Sover du med dynen foldet om dig eller ej? 
Ofte pakker jeg min ene fod ind. Men ellers er den bare “smidt” over mig.. Krøllet om mig. Hehe.
4: Har du stjålet et skilt før?
Nej det har jeg ikke. Men uhha, nogen skilte ville da ellers pynte her. Har altid elsket “Bollevej” ;) Haha.
5: Kan du lide at bruge Post-its?
Egentlig ikke. Brugte dem engang, men de faldt altid ned.
6: Klipper du rabat kuponer ud, uden at bruge dem? 
Har ikke rigtig set rabat kuponer her i Danmark.. Men hvis der var, så ville jeg altså bruge dem!
7: Ville du helst angribes af en stor bjørn eller en sværm af bier?
Ingen, tak! Men tror det må blive bier.. Eller?..
8: Har du fregner?
Nej det har jeg ikke. Engang ønskede jeg mig fregner.
9: Smiler du altid på billeder? 
Nej, jeg laver oftest underlige ansigtsudtryk.
10: Hvad irritere dig mest?
Der er ikke én bestemt ting. Men ofte noget med mennesker at gøre. Om det så er de uhøflig eller smasker.
11: Tæller du dine skridt, når du går?
En gang i mellem gør jeg. Men glemmer altid hvor jeg er nået til.
12: Har du tisset i skoven?
Ja, det har jeg. Som barn.
13: Har du skidt i skoven?
Det tror jeg ikke. Så måske?
14: Danser du nogensinde, uden musik?
Ofte. Jeg elsker at danse rundt og være sær. I sær når jeg er alene.
15: Tygger du på dine kuglepinde eller blyanter?
En gang i mellem sker det.
16: Hvor mange mennesker har du sovet med i denne uge?
Én.. Og det så K. der er den “uheldige” ;)
17: Hvor stor er din seng?
Jeg ejer kun en enkeltmands seng. Men søger efter en sovesofa der jo er større.
18: Hvad er din yndlingssang i denne uge?
Blank space af Taylor Swift. Jeg er besat!
19: Er det okay at drenge/mænd går i lyserød?
Det synes jeg. Min far styre i sin lyserøde skjorte!
20: Ser du stadig tegnefilm?
Selvfølgelig! Der er næsten ikke noget bedre.

 

5 comments

Skriv et svar

