Ugen der gik, uge 3.

Er det til at forstå der er gået endnu en uge i det nye år? Jeg synes altså at tiden flyver afsted, uden jeg helt kan følge med. Og tænk engang.. Jeg har faktisk gjort dette i 3 uger, altså lavet en lille opdate hver uge, i 3 uger?! Det må være en ny rekord for mig. *Klapper mig selv på skulderen*. Ja, jeg føler mig sej!

Det positive.

  • Jeg elsker altså at gå til vandgymnastik med foreningen(??) ‘Mob din krop’. Det er forfriskende, og er lidt blevet ugens højdepunkt! Tænk at en mandag kan blive god, fordi man hopper rundt i noget vand.
  • Jeg har været ude at shoppe lidt med min søster, eller hun shoppede og jeg holdte tingene. Fantastisk ikke? Men hun manglede baby ting, og jeg vil med glæde være en del af det hele.
  • Kortere tid til at jeg bliver moster for anden gang… JA, jeg er utålmodig!
  • Jeg har virkelig en skøn kæreste! Han er der, selv på de tidspunkter hvor jeg ikke er der for mig selv. Fantastisk.. Virkelig vidunderligt.. Damn! Jeg elsker den fyr <3.
  • Jeg elsker min cykel.. Eller jeg elsker at cykle!

Det mindre positive

  • Som skrevet i et indlæg i går, havde jeg en virkelig elendig dag.
  • Jeg har endnu ikke været i motioncenter.. Kom igen, unge dame!
  • Mit overskud er ikke eksisterende, og får ikke gjort de ting jeg vil eller ting jeg burde.
  • Er stadig ikke blevet moster for anden gang -.-‘.. Hader ventetiden!
Skriv et svar

