100 spørgsmål ingen stiller, del 2.

Så er det tid til del 2 ud af 5. Synes altså virkelig det her er hyggeligt! Håber I også synes det er hyggeligt. Og igen hvis I også har svaret på disse spørgsmål, så smid gerne et link i en kommentar. Nå, skal til det dette handler om.

21: Hvilken film bryder du dig mindst om?
Tror det må være ’50/50′ filmen.. Den fangede mig slet ikke.
22: Hvor ville du begrave en hemmelig skat?
Et hemmeligt sted ;). mwha!
23: Hvad drikker du til din aftensmad?
Det skifter mellem vand, saftevand og sodavand.
24: Hvad dypper du chicken nuggets i?
Mayonnaise! Eller hvis det fra mac d. Så barbecue!
25: Hvad er dit yndlings mad?
Sushi! Eller wok.. Grønnebønner.. mmh!
26: Hvilken film ville du kunne se igen og igen?
‘How to train your dragon’ på engelsk!
27: Sidste person du kyssede/kyssede dig?
*Kigger hemmelighedsfuldt til højre*
28: Har du været spejder?
Nej. Det var slet ikke mig.
29: Kunne du finde på at være let påklædt eller nøgen i et blad?
Hvis jeg var tilfreds med min krop, så hvorfor ikke?
30: Hvornår var sidste gang du skrev et brev til en?
Så længe siden at jeg ikke husker det.
31: Kan du skifte olie på en bil?
Jeg har kunne.
32: Har du nogensinde fået en fartbøde?
Nej. Har ikke kørekort, og er aldrig fanget på scooter.
33: Er du løbet tør for benzin?
Kun på min gamle knallert.
34: Hvad er din yndlings sandwich?
Jeg elsker sandwiches med æg og rejer.. Eller æg og bacon!
35: Bedste ting at spise til morgenmad?
Jeg er faktisk glad for mine havregryn med rosiner.
36: Hvornår går du normalt i seng?
Et sted omkring midnat..
37: Er du doven?
Ja.
38: Hvad klædte du dig ud som til halloween, da du var barn?
Har aldrig “fejret” halloween.. Men til fastelavn var jeg ofte en gammel dame eller sådan.
39: Hvad er dit kinesiske stjernetegn?
Google siger det er geden..
40: Hvor mange slags sprog kan du snakke?
Dansk. Delvist engelsk.. Kan ekstremt lidt tysk og en enkelt sætning på fransk! Så 2, vil jeg sige.

 

Skriv et svar

