Ugen der gik, Uge 4.

*tsk tsk* I får stadig ingen billeder at se, fordi jeg næsten aldrig tager nogen. Måske det burde på en liste over ‘to-dos’ i hverdagen? Ja det tror jeg jo så nok lige! En blog uden billeder er jo lidt kedelig? Eller er det bare mig som sidder med den følelse?

Det positive

  • Svømning! I mandags gik vi virkelig til den, så det kunne mærkes. Super lækkert!
  • Har været oppe at træne 2 gange i denne uge, hvilket jeg faktisk elsker! Føler jeg får mere energi.
  • Jeg er kommet af med sengen og nu fået et lille “kontor-hjørne”. Nu mangler jeg bare noget på væggene o.o!
  • Jeg har fundet pengene til at kunne få fixet mine tænder, og kan næsten ikke vente.
  • Er begyndt at stå op ved 7tiden, hvilket jeg er ret vild med, for føler jeg får mere ud af dagen.
  • Igen en spille weekend med kæresten og vennen. We like..
  • Den spinat pizza jeg lige har fået ind af døren og som skal nydes!

Det nær så positive

  • Jeg er stadig ikke blevet moster -.-‘.. Jeg er utålmodig!
  • Jeg er en smule sur her for tiden, eller let til at gøre sur.. eller ked af det.
  • Tager på i kg, selvom jeg prøver at tænker over hvad jeg spiser.. Mon det er muskler? (Okay okay.. Pizzaen hjælper nok ikke).
  • Døgnrytme i weekender? Ikke eksisterende.. *Halv sover hen over computer*
Skriv et svar

