100 spørgsmål ingen stiller, del 3.

Del 3 ud af 5.. Wupwup! Er I klar til at vide flere ligegyldige ting om mig?

41: Har du nogen abonnementer på blade/aviser?
Nej, det har jeg ikke. Har heller aldrig haft.
42: Hvad er bedst – Lego eller lincoln logs?
Jeg aner ikke hvad Lincoln Logs er.. Så Lego.
43: Er du stædig?
Delvist.
44: Hvem er bedst – Leno eller Letterman?
Jeg er i tvivl.. De lige gode, tror jeg.
45: Har du set soap operas?
Ja, hvem har ikke det?
46: Er du bange for højder?
Nej, kan få det lidt ubehageligt ved højder. Men er ikke bange.
47: Synger du i bilen?
Nu har jeg ikke nogen bil, men jo synger gerne i biler.
48: Synger du i badet?
Ja, en gang i mellem.
49: Danser du i bilen?
Sang og dans hænger ofte sammen, så ja.
50: Har du nogensinde brugt en pistol?
Nej, ville på en måde godt prøve. Men må indrømme at de samtidig skræmmer mig.
51: Hvornår var sidste gang du fik taget portræt ved en fotograf?
Det var da jeg manglede pasfoto. Men kan man kalde menneskerne i photocare fotografer?
52: Synes du musicals er cheesy?
Nogen gange synes jeg.
53: Er julen stressende?
Oftest er den. Alle de mennesker stresser mig.
54: Har du nogensinde spist en pirogge? 
Ja da!
55: Yndlings frugt tærte? 
Jordbærtæte.. mmmh!
56: Hvad ville du være som barn, når du voksede op?
Jeg ville være dyrepasser i Monkey world, eller journalist som rejste rundt.
57: Tror du på spøgelser?
Ja, jeg tror på spøgelser. Og elsker programmer om det.. Altså ikke rigtig de danske.
58: Har du nogensinde haft deja-vu? 
Det har jeg helt bestemt. Synes det er skræmmende.
59: Tager du vitaminer dagligt?
Nej, det gør jeg ikke.
60: Bruger du hjemmesko? 
Nej, jeg elsker at gå uden noget.
 

Skriv et svar

