En lille guldklump.

Sander

OMG! Se ham lige.. Lækker! Nuttet! Charmerende! Og min lille nevø <3.
Som I nok kan regne ud er jeg blevet moster, for anden gang. Og jeg er helt fortabt i denne lille lyshåret charmetrold. Han kom susende til verdenen i går aftes klokken 20.10 og med en kampvægt på 4400g og 55cm lang!! Pludselig forstår jeg godt min søster synes det var lidt hårdt til sidst o.O..

I dag var jeg så heldig at få lov at møde ham for første gang, og jeg er fortabt. Han er da bare helt igennem fantastisk, og ijh jeg elsker ham <3. Og det mest vidunderlige er jo næsten at se hvor god en storebror min anden nevø er.. Den kærlighed han smider efter ‘lillebror’ er jo smuk. Ej.. Jeg kan ikke andet end at sidde og juble over hvor fantastisk det hele er lige nu. Altså, pyha! Jeg er blevet moster, igen! Og det er måske underligt at jeg er så lykkelig for at blive moster, igen. Men jeg står ikke med tanker om at få børn selv, og jeg har måske altid selv drømt om at have en moster/faster eller sådan som ville mig.. Så ja. Jeg går ind i den her rolle med alt hvad jeg har..

Men ja, et “ligegyldigt” indlæg om jeg endnu en gang er blevet moster :$.

One comment

  1. Tillykke med titlen som Moster, det er fantastisk med små nevøer og niecer..
    Det er virkelig livsglæde… bliver helt skruk..

    Knus <3

Skriv et svar

