Ugen der gik, Uge 5.

PiaLyng

 

Det positive

  • JEG ER BLEVET MOSTER, igen <3. Jeg er helt fortabt i den bette dreng!
  • Jeg kom ned til det ‘projekt’ som jo så er en ambassadør gruppe. Og det gik fint.
  • Spinat pizza! SÅ lækkert. Og ja, jeg har spist usundt igen. Men come on! SPINAT pizza!
  • Jeg vandt 2 a5 størrelse posters i start januar, og i denne uge modtog jeg hele 5 styks o.o.. Love them!
  • Har bestilt tid ved tandlægen.. Dog først i marts. Men tiden er der.
  • Min ældste nevø er altså bare skøn! Vi hyggede os rigtig meget i går aftes med spil!
  • Har været til svømning og oppe at træne.. Wupwup! Går da næsten helt godt med det der.

De nær så positive.

  • Døjer med kvalme, hver gang jeg har spist. Og nej.. Er ikke gravid!
  • Angst.. Angst.. Og nå ja, angst! Må indrømme jeg var ved at droppe alt om ambassdørgruppen!
  • (Retro) slik + energi drik = av mave!
  • Min cykel er punkteret.. igen.. igen.. igen!!
Skriv et svar

