100 spørgsmål ingen stiller, del 4.

Jeg er helt tosset med det her. Synes stadig det meget sjovt, så håber I stadig hænger i.

61: Går du med morgen/bade-kåbe? 
Nej, det gør jeg ikke. Jeg har en. Men bruger den ikke.
62: Hvad bruger du som nattøj? 
Intet, eller en stor tshirt.
63: Første koncert? 
Mener de hed EyeQ.. Var mega stolt!
64: Wal-Mart, Target eller Kmart?
Vi har ingen af dem i Danmark. Men ville gerne i dem alle.
65: Nike eller Adidas? 
Nike!
66: Cheetos eller Fritos? 
mmh.. Cheetos, vil jeg tro.
67: Peanuts eller solsikkefrø?
Peanuts!
68: Nogensinde hørt om gruppen ‘Tres Bien’?
Nej?
69: Har du taget dansetimer?
Nej, det har jeg ikke.
70: Hvilket job ville du ønske din nuværende/fremtidige kæreste/mand har?
Han skal lave noget som gør ham glad.
71: Kan du “krølle” tungen? 
Ja, altså lidt.
72: Nogensinde vundet en stavekonkurrence? 
Har vi sådan nogen i Danmark? Men nej, det har jeg ikke.
73: Har du nogensinde grædt fordi du var glad?
Ja, det har jeg da.
74: Har du nogen cder?
Ja, det har jeg. Selvom de aldrig bliver brugt.
75: Ejer du en cd-afspiller? 
Har en blu-ray maskine’dims.. Men ellers nej.
76: Bruger du ofte røgelses pinde eller duftlys?
Jeg er faktisk ret vild med duftlys. Ikke for mange eller for ofte. Men kan godt lide det.
77: Har du nogensinde været forelsket? 
Ja det har jeg. Og er det lige nu :$.
78: Hvilken artists koncert ville du gerne se?
Jeg ville elske at se P!nk igen. Ellers Spice Girls eller sådan :P
79: Hvad var din sidst sete koncert?
Det var P!nk koncerten i Herning.
80: Varm eller kold te?
Varm.. Eller det bliver mere lunken.

 

One comment

Skriv et svar

