Ugen der gik, uge 6.

PiaLyng

Ugerne flyver lidt afsted, synes jeg. Og et eller andet sted er det jo bare skønt! Glæder mig så meget til det varmere vejr, så vi kan komme ud at gå længere ture uden at fryse alt af! I sær nu hvor jeg har fundet en sjovere måde at komme ud at gå tur på! Og bedre vejr er jo også kun godt, så jeg måske gider at bruge min cykel igen!

Det positive

  • Jeg har altså en super vidunderlige kæreste, som bare er fantastisk! Han har bare været der for mig i denne uge, og jeg priser mig lykkelig for at have ham i mit liv.
  • Geocaching! Var på den første tur i dag, og jeg er vild med at sådan en kedelig gåtur bliver til en lille skattejagt! Så det skal vi vist ud og lege mere med, når kæresten får vinterferie!
  • Min familie. Jeg elsker dem bare. Og er så lykkelig for at de bare er der!
  • Var oppe at træne med kæresten i tirsdags, og det var faktisk rart.
  • De aftner hvor man bare kan slappe af med kæresten. De har været guld værd!

Det nær så positive

  • Møder med sagsbehanldere – nej tak! Jeg får aldrig sagt det jeg føler og tænker, hvilket er så dumt. Så et “jeg vil gerne læse om det” fik de tvistet til et “ja”, uden jeg turde at sige dem i mod. De vil sende mig i “kursus” 5 timer dagligt, 5 dage i ugen. Og min psyke skriger NEJ! *meltdown*
  • Pga mødet fik jeg et “meltdown”.. Jeg har grædt, sovet, grædt, sovet og overtænkt alt for meget.
  • Vejret! Jeg magter ikke mere kulde!
  • Har døjet med sygdom hele ugen, både det der kom af det psykiske og så det som smitter..
Skriv et svar

