100 spørgsmål ingen stiller, del 5.

Så er vi endelig nået til vejs ende. Det har været sjovt at udfylde, så som jeg vist skriver hver gang, håber jeg I har hygget jer med at lære mig lidt at kende på nogen forskellige områder. Sig endelig til hvis I godt kan lide denne slags indlæg fra mig og hvad I synes om jeg har spredt det ud over 5 uger.

81: Te eller kaffe?
Te.
82: Sukker eller snickerdoodles?
Sukker. Bare fordi jeg aldrig har fået snickerdoodles.
83: Er du god til at svømme?
Tjaaae, kan da svømme.
84: Kan du holde vejret, uden at holde dig for næsen?
Ja.
85: Er du tålmodig?
Nogengange.. Hælder dog mest til nej.
86: Dj eller et band til et bryllup?
Kommer an på så meget.
87: Nogensinde vundet en konkurrence?
Ja, har nu vundet et par stykker.
88: Har du fået lavet skønheds operationer?
Nej det har jeg ikke.
89: Hvilke er bedst – sorte eller grønne oliven?
Jeg kan slet ikke lide oliven, så ved det ikke.
90: Kan du strikke eller hækle?
Jeg kan delvist “quick knit”. Men ellers nej. Beundre folk der kan.
91: Bedste rum for en kamin/pejs?
Stuen, vil jeg mene.
92: Vil du giftes?
Både og. Det har ikke den største betydning for mig, i øjeblikket.
93: Hvis du er gift, hvor længe har du været det?
Jeg er ikke gift.
94: Hvem var dit “gymnasie” crush? (high school)
Jeg har ikke været på “videre uddannelse”. Så ingen?
95: Kan du finde på at græde og skabe dig til du får din vilje?
Måske.. Lidt.. Krokodille tåre kan bruges.
96: Har du børn?
Nej, det har jeg ikke.
97: Vil du have børn?
Lige nu, er det et nej. Men måske senere i livet.
98: Hvad er din yndlings farve?
Elsker mange farver, men går mest i sorte/grå farver.. Elsker dog lilla og pink.
99: Savner du nogen lige nu?
Jeg savner altid.
100: Noget der skete for dig i 6-8 klasse?
Jeg flyttede på opholdssted, skiftede skole og gik en klasse om. Alt sammen samtidig.

 

One comment

Skriv et svar

