Ugen der gik, Uge 7.

PiaLyng

 

Det positive:

  • Jeg har fået min første valentinsbuket :$. Jeg har en sød sød sød kæreste <3. Fik også to små hjertevaser, med blomster i.. Og rundstykker til morgenmad :$.
  • Wow.. Jeg er faktisk lige nu en smule glad for at spille WOW.. Kæresten mente jeg lige skulle prøve det, og må indrømme at det indtil videre er okay hyggeligt.
  • Et gammelt fotoalbum, giver altså gode minder, ofte :$.. Jeg fandt billeder af mine tidligere dyr. Der i blandt mine to yndlingsvuffere <3.
  • Fik snakket lidt ærligt med min mentor, og det hjalp en smule, selvom vi stadig på en del punkter tænker langt fra ens.
  • Har fået set Big Hero 6, og jeg elsker den!

Det nær så positive:

  • Vi kan da starte med alt det skuddrama i KBH? Forfærdeligt!
  • Jeg har lagt syg det meste af tiden og det psykiske har sq heller ikke været i top.
  • Hele min krop klør! Og jeg har ikke modet til at ringe til lægen… Har kradset mig selv til blods få steder, men ved det går væk om 1 uge eller sådan.. Ikke første gang.. *suk*
Skriv et svar

