20 Spørgsmål blog udfordring.

Jeg er jo færdig med de 100 spørgsmål ingen stiller, og tænkte at jeg selv godt kunne lide dem, og opdagede at mange så med sådan en dag :$. Så skyndte mig at google for at finde mere ala den, og jeg fandt en. Fandt på en blog, hvor der ikke stod hvem der havde lavet den, og da jeg søgte videre fandt jeg så ud af det. Så yay for Danske Webchicks der lavede denne i 2012.

  1. Jeg forlader aldrig mit hjem uden min mobil, jeg er en smule (*host* meget) afhængig af den.
  2. Bruger ikke så meget makeup, så kan kun følge med når vi snakker mascara eller måske øjnskygge. Men må så sige at indtil videre har maybelline lavet min yndlings mascara.
  3. Jeg er vild med roser, så tror måske det mine yndlings.
  4. Jeg er en stor pige, og jeg synes ikke udvalget er så kæmpe, i sær ikke her hvor jeg bor. Så min yndlings tøj butik er Solo, mest fordi de ofte har haft lækre tilbud!
  5. DKNY Be Delicious – har dog en billig kopi, som dufter dejligt :$.
  6. Flade sko. Jeg kan ikke rigtig gå i høje hæle, så skal det være wedges.
  7. Jeg fik ikke de bedste karakterer da jeg gik i skole. Eller har da et 12 tal på mine 9. klasses papirer, i læsning. Fedt ikke?! *suk* Fik vist flest 4 taller.. Tror jeg.
  8. Jeg er vild med lilla, men kan også godt lide lyserøde farver. Gælder sort og grå?
  9. JA! Og næsten alt for mange. Hver gang jeg ved min storebror køre herop og først lige tager til tyskland, tigger jeg om monster energi drikke. De har en ‘zero’ eller sådan, og den smager lidt af tyggegummi o.o..
  10. Nej. Jeg kan dog godt lide appelsin juice og har ofte lyst til det.. Men får aldrig drukket en hel karton.
  11. Ja jeg kan godt lide at svømme. Har gået til svømning i 9 år, og elskede det. Nu er det nede på at jeg kan lide det.
  12. Helst ikke. Pomfritter er for mig fingermad.
  13. Jeg er ret vild med Raunsborg produkterne.
  14. Måske. Jeg er ikke helt afklaret på dette punkt.
  15. Både og. Jeg bliver nemt såret/ked af det, og ender så med at blive irriteret eller sur. Nok mere hidsig.
  16. Jeg tror på spøgelser, men nej, jeg jagter dem ikke. De skræmmer mig stadig.
  17. Jeg har angst. Så forbier er der nok af :P
  18. Nej, og har aldrig gjort.. Men piller negle -.-‘
  19. Ganske enkelt ja.
  20. Nej, jeg drikker ikke kaffe. Drikker faktisk ikke rigtig varme drikke.

 

Håber I fandt dette okay :)! Link gerne hvis I finder noget ala dette, eller skriv hvis I selv har nogen spørgsmål :)!

Skriv et svar

