Valentinsdag.

PiaLyng

Hvis man følger mig på Instagram eller er venner med mig på facebook, har man nok set at jeg har fået de sødeste ting til valentinsdag :$.. Jeg har aldrig fejret denne dag, og havde heller ikke planer om det i år, men kæresten og jeg tænker ikke helt ens på dette område :$ Heldigvis, på en måde!

Så det startede ud med at han smuttede ned efter rundstykker, kage og de to små hjertevaser med blomster :$.. Og om eftermiddagen bankede det på døren, og jeg fik leveret denne smukke buket blomster, som duftede virkelig skønt :$.. Ijh! Jeg kunne ikke lade være med at smile alt for stort, og ja jeg fældede en lille tåre – for jeg har ikke rigtig været van til at blive forkælet på denne måde :$.. tihi!

K. havde planlagt at vi skulle have sushi til aftensmad, men alt gik ikke efter planen, så vi endte med nachos, hvilket ikke er en skidt ting. Og ja, så var vi så romantiske at se nyheder, og spille LOL ;). Men jeg havde en hyggelig dag, og kan nu sige at jeg har ‘fejret’ valentinsdag for første gang :$.

Håber I andre havde en skøn dag og måske blev forkælet lidt ekstra <3.
Og beklager det sene valentins indlæg, jeg har været opslugt af nyheder og lidt glemt andet.

Skriv et svar

