Ugen der gik, Uge 8.

6

Det positive:

  • Kæresten har haft ferie, så har tilbragt hele ugen med ham :$.
  • Jeg har holdt fødselsdag for min familie! Og det gik faktisk godt.
  • Fik ting jeg havde ønsket mig, som jeg vil vise jer på et tidspunkt.
  • Har tilbragt hele torsdag med min nevø <3. Om aftenen var vi også sammen med min anden nevø, min søster og svoger <3. Ijh! Fantastisk. Elsker at være moster!
  • Onsdag var det brunch ved svigermuttien og aftensmad hos svigerfar ;). OG fredag sammen med ‘svigerinderne’ :P.

Det nær så positive:

  • Har fået spillet alt for lidt i denne uge! Man bliver jo små afhængig -.-‘
  • Hele min krop er TØR! Kradser hul på mig selv fordi det klør.. *suk*
  • Har muskler mellem ribbene som ‘spasser’ ud..! Selvfølgelig i venstre side, så alle omkring en er nervøse for om det er noget andet. Et smut til vagtlægen blev det altså til.
4 comments

Skriv et svar

