I need…

Galaxy S6 Edge in my life <3.

 

Her til aften præsenterede Samsung deres nye mobil.. OG JEG ER FORELSKET!
Folk der kender mig, ved jeg elsker mine samsung telefoner (og mit samsung fjernsyn!!!), så dette kommer nok ikke som et chok for dem, når jeg nu bare sidder klistret til skærmen, til jeg kan bestille en af disse lækre smækre telefoner :’).. Okayokay! Jeg går måske en smule amok lige nu.. Er gået i hak. Men som mange Iphone lovers havde med 6’ern, sådan har jeg det altså også. I need this one!

Jeg tror jeg ville kaste mig ud i at købe Edge, når tiden kommer, fordi jeg er lidt vild med de runde former, og lige nu er jeg bare nyforelsket! Glæder mig til at læse og høre mere om dem. Meget mere! Og til at vide prisen.. Og måske allermest at få den i hænderne :$.

Skriv et svar

