Ugen der gik, Uge 9.

PiaLyng

Det positive:

  • Havde en virkelig fantastisk fødselsdag i torsdags.
  • Makeover! Jeg har fået ny frisure, hårfarver OG farvet øjnbryn for første gang!
  • Jeg har brugt en del tid på at shoppe :$. Tihi.
  • Har brugt min søndag på at slappe af og se film med kæresten, hvilket for mig i dag føles som det helt helt helt rigtige.
  • Udover en genial fødselsdag, fik jeg altså også geniale fødselsdags gaver :$. Blandt dem var Kay, som er Ruths nye kæreste <3. Og her snakker jeg om Kay Bojesen sangfugle, selvfølgelig :$. Fik også gaming relateret gaver.
  • SUSHI!
  • Bloggen er fyldt 1 år o.o. Overvejer forsinket give away!

Det nær så positive:

  • Jeg får ikke lavet det jeg gerne vil. Hvilket ender ud i jeg bliver mega irriteret, ret let!
  • Overskuddet er ikke det største. Så ja.. Det er jo lidt ala det samme som første her.
Skriv et svar

