10 ting der gør mig glad.

Pialyng

Jeg så lige denne “10 ting der gør mig glad” på Tiiners blog, og tænkte at den passer da super godt til sådan en fredag. Jeg elsker selv denne slags indlæg, og jeg håber at mine få læsere også vil synes det er hyggeligt. Link gerne, hvis I selv har lavet denne eller andre gode :).

Jeg bliver glad når solen skinner og rigtig varmer en, men ikke på den der brændende sommer måde.
Jeg bliver glad når jeg kan høre Pjuske dappe rundt og hygge sig – på jagt efter godbidder. Og synet af hendes søde fjæs.
Jeg bliver glad når min nevø kalder mig moster.
Jeg bliver glad når K. giver mig et kys på panden :$..!
Det gør mig glad når K. og jeg bare har en rigtig afslapningsdag, om det er en gåtur eller dovne og se serie.
Jeg bliver glad når mine to nevøer er omkring mig.
Jeg bliver glad når jeg snakker med min søster <3.
Jeg bliver glad når min seng er ny redt med ny vasket betræk og jeg selv lige har været i bad! Man sover bare bedre :$..
Det gør mig glad at få studenterbrød fra Bager Birk i Frederikshavn :$.. Ærlig snak! Der er intet bedre!
Jeg bliver glad når jeg har været oppe og træne, og jeg føler mig overskudsagtig.

 

Skriv et svar

