Ugen der gik, uge 10.

pialyng

Det positive:

  • Har haft overskud til at cykle i denne uge! Faaaantastisk!
  • Har kigget på sovesofaer og tror jeg har fundet min kommende sovesofa!
  • Var i Ikea, og fik endelig købt mit spejl og rammer! Og blå poser..
  • Var på cafe besøg, med to jeg går til svømning med. Ret hyggeligt!
  • Været på besøg ved min søster og se ham den bette nevø <3. åååh!

Det nær så positive:

  • Jeg har i en uge nu prøvet at forudbestille den nye Samsung, og uanset hvad jeg gør er det ikke muligt -.-‘. Nu har jeg skrevet med Call me 2 gange.. Og fungere stadig ikke. Og ja, jeg er utålmodig!
Skriv et svar

