Min lille makeover.

Pialyng

Jeg har skrevet om dette i et ‘Ugen der gik’ indlæg, men vist aldrig rigtig fortalt mere om det. Men nu skal I da lige have lov til at se det. *hinter til billedet ovenfor*

Den 25. Februar skrev Salon Sortkær på deres facebookside at deres elev gerne ville give en makeover til en heldig. Alt hvad man skulle gøre var at skrive hvem der fortjente en makeover og hvorfor. Min søster gjorde mig opmærksom på det, da jeg modtog en sms fra hende om at nu havde hun gjort hvad hun kunne for jeg kunne få ordnet mit (kedelige, ødelagte) hår. Først forstod jeg intet, men fandt så ud af det da jeg kom på facebook. Så greb selv tastaturet og skrev en kommentar om hvorfor jeg skulle være heldig at få en make over..
Få timer efter fik jeg en besked på facebook om jeg kunne møde op i salonen klokken 9, næste dag. Altså på min fødselsdag. Og uden at tøvede sagde jeg da JA!

Så på min fødselsdag smuttede jeg en tur til frisøren og fik min makeover.
Den bestod af en klipning, ikke meget, men lidt. Farvning, som blev mørk brun/sort og rød i forskellige nuancer. Og var heldig at få farvet og rettet bryn, fik massage i en massage stol og lagt lidt sminke. Det tog ca 5 timer, da eleven samtidig måtte hjælpe til andre steder, da en anden var syg. Men jeg er vildt med min frisure og farverne, og tror ikke det sidste gang jeg lader en frisør elev bestemme hvad der skal ske med mine lokker.

 

 

2 comments

Skriv et svar

