Ugen der gik, Uge 11.

11

Så fik jeg fixet dette indlæg.. Desværre et par dage forsinket.

Det positive:

  • Jeg har fået bestilt ny mobil, efter en del døje! Bliv nu den 11. April!!
  • Gammel sofa solgt, og velkommen til NY sovesofa <3.
  • Fik lavet ‘lektier’ til PAF, med hjælp fra ‘tovholderen’ derfra :)! Det føles bare godt at være med.
  • Møde omkring noget kursushalløj. Selvom jeg er død nervøs, så glæder jeg mig måske en smule.
  • Havde spille aftner med K. og venner <3.
  • Mit spejl kom op at hænge.
  • Har købt trådhuse i søde farver til “kontor/nørde” hjørnet :$. yay!
  • Har endelig fået ‘My bottle’ i den fine lilla farve.

Det nær så positive:

  • Den her weekend galopere afsted mod mandag – og selvom jeg glæder mig til det der skal ske, så gør det mig så nervøs, at alt føles så negativt! Fx. er jeg så søvnig i dag, at det at skulle støvsuge min lille bitte 37kvm lejlighed, føles som et helved og har nu taget over 1½ time, fordi jeg ikke kan overskue at forsætte for længe af gangen.
  • Har ondt i min ryg. Måske det bare fordi jeg er så anspændt og nervøs?
Skriv et svar

