Ugen der gik, Uge 12.

Pialyng

Det positive:

  • Overlevede begge dage i ‘Jobinplace’ – min aktivering. Og ja, det er en sejr at have været afsted.
  • Var i wellness afdelingen i Sæby svømmehal, før vandgymnastik – og det var ret lækkert!
  • Sover simpelthen så dejligt i den nye sovesofa – jeg elsker den :$<3!
  • Har fået tid ved psykolog den 20. Maj :D!!
  • Netto har Pepsi Max Cherry.. Mmmh :$..
  • Solformørkelsen! Selvom der var overskyet!
  • Gaming night! Sad med kæresten og en ven og spillede LOL en stor del af lørdag aften og natten til søndag! Synes simpelthen det er så hyggeligt :$..

Det nær så positive:

  • Jeg pressede mig selv en del i mandags, ved først at være på ‘kursus/aktivering” og derefter til svømning. Så endte med en tudetur før jeg gik ind på kususet/aktiveringen i tirsdags. Dog klarede jeg de to timer jeg skal være der. -Men det dræner mig for energi!
  • Læger. Har været ved lægen, og gik derfra med flere smerter og bekymringer end da jeg gik ind! Og så kostede det jo lige 164,70kr på apotektet -.-‘.. wupwup.
  • Er igen sindsygt nervøs for det der job in place.. I morgen skal jeg selv cykle derud, og alle bekymringer buldre frem. *suk*
2 comments

Skriv et svar

