League of legends Omega Squard?

What the.. Teemo?
Som nogen måske har opsnappet, er jeg gået hen og blevet en smule glad for at spille League of Legends. I sær sammen med kæresten og en kammerat. Og måske er jeg en smule gladere for det spil, end jeg lige har indrømmet over for nogen. For når der kommer nyheder fra Riot – altså folkene bag League of Legends, så sidder jeg og klapper i mine små fede hænder af glæde! Og her til aften opdagede jeg så dette!

Ja jeg var ved at skide en smule i bukserne, for der skal intet til at skræmme mig -.-‘. Kæresten og jeg sad så og snakkede om hvad det dog kunne være.. For der stod noget med ‘war changes a yordle’.. Hmm.. Teemo, var så vores første tanke, og hvad jeg kunne læse var det også det de fleste andre tænkte. Nyt skin måske? hmm..
Pludselig gik det så op for os (ja jeg tager delvist ære i dette) at det nok var et mini game – åbenbart noget Riot har gjort før.. Og folk mener det bliver Five nights at Teemo’s o.o! Nu kender jeg ikke så meget til Five nights at Freedy’s som det her nok lidt er baseret på, men jeg har set en youtuber spille det, og jeg var skræmt! Så nok ikke noget for mig o.o…! Men jeg kan vel se på når kæresten spiller :$..?

Ej jeg glæder mig, en smule! Måske.. Ijh! Og kæresten mener det kommer her til den første april – u know! Aprilsnar’ish?

Nå.. Måske et super uinteressant indlæg for mange af jer :$.
Men ey? Hvis du spille League of legends – så prik da gerne til mig – måske vi kan spille sammen :D? (selvom jeg sucks!)

…Youtube klippet øverst er fra min kærestes kanal, så I også lige kunne se hvad jeg er ved at skide i bukserne over xD.

 

2 comments

    1. Jeg har aldrig rigtig været vild med computer spil.. Men at få en nørd som kærester, sætter jo gang i nye interesser :b.. Så endte med det her, og er ret afhængig.. Også selvom jeg ikke er såå god igen xD.

Skriv et svar

