Ugen der gik, Uge 13.

 

Ruth

Endnu engang er dette et par dage forsinket, beklager -.-‘

Det positive:

  • Jeg er begyndt at nyde at spille. Om det på mobilen, eller computeren :$.
  • Føler jeg har fundet ud af hvad jeg skal i fremtiden, ang. uddannelse. *Stolt*
  • Har fundet et nyt godt tidsfordrivende spil, med heste!

 

Det nær så positive:

  • Jeg sover meget. At skulle en del gør mig bare udmattet!
  • Når man får bevilliget tandlægehjælp og så modtager en rykker, fordi kommunen ikke har betalt o.O!?
  • Det nye spil DRÆNER min mobil for strøm.. I går havde jeg MAX 30% på hele dagen – mens den sad i oplader!
  • Jeg husker ikke tirsdag.. Hvad sker der for det? Eller.. Husker måske få glimt.. Men come on! Hvad skete der i tirsdags o.O?!
Skriv et svar

