Ebay køb #1

pialyng

Tilståelse.. Jeg elsker Ebay :$<3.

Den sidste måneds tid, har jeg været medlem i 3 ebay grupper, hvor man deler hvad man finder/køber eller søger efter ting og får hjælp. Og længe har jeg set på folk købe disse fine flasker.. Så endte med at trykke lidt hjem :$. Vi går jo sommeren i møde, godt nok med lidt sne hist og her.. Men sommer betyder kolde drikke, og jeg vil gerne skifte min kolde colaer ud med koldt vand, evt med lidt frugt i.

My bottle’ flaskerne er super smarte, specielt hvis man vil have lavet vand med et eller andet i, fordi der er sådan en bette “dims”/prop med hul i, som gør der kan komme vand ud, når låget er af, men ikke fx. frugt.

Og de andre flasker, har jeg endnu ikke brugt. Men elsker bare lågene så meget <3. *Suk* Og se de fine farver man kan få dem i!

Har I fundet nogen fine flasker, man næsten bare bør eje? Eller er I også faldet for disse?

 

Skriv et svar

