Ugen der gik, Uge 14.

PiaLyng

Det positive:

  • Var afsted i Job in Place mandag, uden de store problemer, selvom vi var flere.
  • Har fået aftalt tid for mit første lille foredrag’ish med PAF, eller for PAF :)!
  • Var med min søster ved fotografen med Knirke (min yngste nevø), og selvom han var tvær, fik jeg de dejligste smil at se, da vi stod og snakkede :$<3.
  • Kæresten har ferie, så her er bare hygge og spil :D!
  • Havde besøg af kærestens søster, fordi vi hjælper lidt med konfirmations sang – okay, jeg er ikke meget hjælp.. Sov i en solstråle.. Men hun er sådan en søøøød pige <3.
  • Påskefrokost ved de gamle, bare dem, kæresten, lillebror, storebror og mig :D
  • Får mit lille ønske opfyldt :$.
  • Hyggedag ved svigermor, bonus svigerfaren og tøserne hele søndag! mmh! Og god aftensmad!

 

Det nær så positive:

  • Har haft angst anfald, vilde tudeture og bare haft det ret skidt de første par dage i ugen.
Skriv et svar

