Ugen der gik, Uge 15.

PIALYNG

Det positive:

  • Har holdt mit første foredrag :$.. Og pssst. Jeg overlevede!
  • Fredag tilbragte jeg med kæresten og hans søster på at lave en konfirmations takke video :D
  • Lørdag var vi rundt og hjælpe med konfirmations ting, og jeg brugte mere tid med konfirmanden :D.
  • SØNDAG! Jeg klarede mig igennem hele dagen, uden at virke for berørt af min angst. Og jeg nød det faktisk.
  • Jeg er vild med når jeg kan tilbringe lidt tid med mine dejlige nevøer :$. I tirsdags gik jeg lidt rundt med dne mindste <3..
  • Jeg er så glad for min svigerfamilie, de er så venlige og forstående! Og føler mig bare altid så godt tilpas sammen med dem, hvilket er nyt for mig.
  • ..Jeg har fået min nye mobil :$.. Og jeg elsker den!
  • Om under en uge får jeg to fantastiske kæledyr igen!

 

Det nær så positive:

  • Stresset uge, med konfirmations forberedelser.. Meget stresset kæreste.. Og ja.. *suk*
  • At være så meget “på” har taget pusten fra mig, og jeg er helt smadret. (Men stadig glad!)
Skriv et svar

