Mit ønske gik i opfyldelse

Lee Sin & Amumu

I går fik jeg mit lille ønske opfyldt. Nemlig det med at få kælerotter igen :$. Jeg har egentlig vist det et godt stykke tid, men jeg ville først have dem herhjemme, inden jeg skrev for meget om dem :$. Og i går var dagen hvor jeg hentede dem i Aalborg, hvor en sød kvinde hjalp med transporten af dem. Det er to drengerotter, brødre, og fra en god veninde som har et godt foderopdræt, hvor dyrene lever i gode bure, bliver forkælet og bare har det godt.

Men i et par uger har jeg modtaget billeder af ham med den sorte plet i hovedet, og jeg var forelsket :$.. Så kæresten bukkede under for at bo med “de dersens skadedyr”. Og han faldt så for den lille anden sag ;).. Og så gik ugerne, som føles som evigheder.. Og ja.. I går flyttede de ind – og har taget os begge med storm <3.

Bum bum bum.. Hvad kan jeg mere sige? Nå jo.. Den med sort plet i ansigtet hedder Amumu :$.. Og den anden lille fyr hedder Lee Sin :$.. Navnene er “snuppet” fra League of Legends – og Amumu er en karakter jeg har forelsket mig i, på grund af dens ‘historie’ OG udseendet :$.. En lille mumie.. *suk* Og Lee Sin er en blind hardcore munk :b. Som er en af kærestens yndlings karakterer.

Men beklager på forhånd hvis her bliver bombet med rotte billeder :$. Men synes simpelthen de er fantastisk nuttede at se på <3.

Skriv et svar

