Ugen der gik, Uge 16.

PiaLyng

 

Det positive:

  • I torsdags så jeg en gammel veninde :)! Så hyggeligt lige at snakke kort!
  • Fik også købt buret til mine små rotter :$..
  • Og total hyggedag med kæresten <3.
  • Lørdags havde vi besøg af min søde nevø <3. Hvordan man passer sådan en? Smider den i bur ;)!
  • Søndag brugte jeg med kæresten, svigerfar og bonus-svigermor :)! Morgenmad i Bilka og tur i Ikea!
  • Fik hentet babyrotterne i søndags :$.. Yaaaaay!

Det nær så positive:

  • Jeg har haft en nedtur uge.. Har ikke være på kursus, og har ikke magtet at gøre meget!
  • Min hårfarve er ved at forsvinde -.-‘ Det er fesent og underligt!
  • Har mistet min gudmor :'(<3.
Skriv et svar

