Ugen der gik, Uge 17.

pialyng

 

Det positive:

  • Vores radiator blev fixet denne uge, så det drypper ej mere.
  • 3 gammeldags is på 1 uge o.o.. Mmh! Ikke betalt en eneste :D!
  • Har set min nevø spille Floorball for første gang – og jeg synes han er sej!
  • Har fået solgt nogle bøger og film, så der snart råd til en mindre rumdeler.
  • Lørdag brugte jeg med min familie.. Floorball kamp og så aftensmad.. Og is :$.
  • I dag var det så svigermor, bonussvigerfar og ene svigerinde.. Geocaching, is, kage, gå tur! Yay.
  • Jeg elsker Amumu og Lee Sin :$.. De gør mig hverdag bedre.. Bare at nulre om dem og se fremgang :$.
  • Min kæreste! Af mange årsager.. Jeg elsker ham <3.

Det nær så positive:

  • Begravelse.. Eller bisættelse.. Uanset hvad er det drøntrist, og det stadig ikke helt virkeligt for mig.
  • Angst, tristhed og alt andet har bare kastet sig over mig.. Må indrømme jeg føler mig en smule overvældet og ødelagt! *Venter på bedre tider*
Skriv et svar

