Ugen der gik, Uge 18.

pialyng

Det positive:

  • Jeg har fået bestilt tid til studievejleder! Jeg skal sq starte i 10. klasse! Og jeg er SÅ stolt af mig selv!
  • Min familie, min kæreste og min svigerfamilie <3. De er alle bare skønne, og er så glad for dem!
  • Datenight med kæresten <3. Selvom pengene er ekstremt små i denne måned, så tog vi friheden og smuttede ind og så Avengers :D! FANTASTISK film!
  • Havde et godt møde med min sagsbehandler. Et møde jeg selv bedte om at få.. Og jeg fik svar på nogen spørgsmål der plagede mig. Jeg har en flink sagsbehandler!
  • Jeg har fået en ny brugt cykel! Og den fungere! Og den gamle ender ved svigermor, da jeg ikke har råd til at fixe de små ting.
  • Amumu og Lee Sin <3. De to rottedrenge gør min hverdag bedre :$. Tænk at dyr kan gøre så meget for ens humør!
  • Svogers 37års fødselsdag igår :)! Endte måske en smule fuld o.O.. Men glad!
  • Elsker mit mobil kamera :$..!

Det nær så positive:

  • Fik i torsdags kraftige smerter omkring navlen -.-‘.. Tog til vagtlægen (under tvang) og fik mere eller mindre af vide at min læge havde sjusket og ikke undersøgt mig godt nok da jeg var nede ved ham sidst med navleproblem.. Så nu var det blevet værre!!! Så nu har jeg noget antibiotika crem noget.. Og skal til egen læge så snart jeg kan.. For så de kan følge vagtlægens ordre og få tjekket mig ordenligt -.-‘.. Har dog smerter ved at stå, gå og sidde! Faktisk bare når min dele flapper rundt -.-‘.. Grrr!
  • Pjuske blev aflivet :'(.. Hun var syg og begyndte at bide mig.. ‘amen for den da :'(! Savner den nøgne skid! Og kæresten var også helt knust.. ijh :'(..
2 comments

    1. Det var også en hård dag :(.. Og savner hende stadig! Men ijh! Vidste jo godt at hun ikke ville være her længe.. Hun var jo en gammel dame da jeg købte hende :/.

Skriv et svar

