Ugen der gik, Uge 19

Pialyng

 

Det positive:

  • Jeg er begyndt at se serien “Reign” og jeg er helt væk! 7 afsnit af ca 40min stk på en dag o.O..
  • Rottedrengene gør mine dage så meget bedre! De vokser så meget og giver mig bare så mange glæder <3!
  • Har været til fødselsdag hos kærestens lille søster, og det var super hyggeligt, udover et par mavesmerter. Og angsten var til at styre og jeg følte endda jeg fik snakket :D.
  • Jeg er vild med vores bette lejlighed :$. Den er altså hyggelig!
  • Har spillet en hel del LOL i denne uge o.O.. Og det kanon hyggeligt!
  • Kæresten er begyndt at lave youtube videoer, og jeg er bare så glad på hans vegne at han nyder det :)! Godt nok kun CS og måske senere mere LOL.. Men ijh :D! Det gør mig sq lidt glad!

 

Det nær så positive:

  • Min mentor. Jeg vil se om det er mig muligt at få lov at undvære hende. Da jeg ikke føler jeg har behov for hende, og så har jeg længe følt at jeg ingen støtte får fra hende, men at hun mere stresser mig, eller gør mig ked af det. *suk*
  • Læger og sygehuse.. Ak jo! De er da en god ting.. Men jeg gider ikke bruge min tid der -.-‘..
  • Angst.. Jeg har haft angst andfalde i denne uge, og en del!! Det splitter lidt mine dage af..
3 comments

Skriv et svar

