Ugen der gik, Uge 20.

LeeSin

Det positive:

  • Har faktisk været ude i solen i denne uge o.o! Jep, ikke helt indelukket!
  • Bonussvigermors hjemmelavet pizza <3. Det er altså altid optur!
  • Ingen mentor mere! Sidste dag i onsdags, og jeg er glad!
  • Har endelig fået min tid til scanning, nu håber jeg så bare på en ‘akut’/aflyst tid :)!
  • Fredag var jeg syg, men havde en dag hjemme, under dynerne og med en masse film! Så selvom det var øv, var det en smule rart.
  • Lidt nørdet.. Men YAY! Har fået spillet så meget LOL at Sona nu er i “rang 5”.. Hvis det overhovedet hedder det o.O.. Ak ja! Men det da meget cool xD.. Next up : Morgana!
  • Har fået solgt en hel del film :D. Yay! Så er der snart ryddet ud der! Amazing!
  • Lee Sin og Amumu <3! Også selvom de er nogen små svin -.-‘

 

Det nær så positive:

  • Mentoren sluttede af med en af hendes ubehagelige kommentarer -.-‘.. Utroligt at en person, der kender mig så lidt, kan ramme mig så dybt! Følte mig som en taber efter hun var gået og resten af dagen!
  • De kraftige smerter kom igen -.-‘.. Denne gang gad jeg ikke vagtlæge, men tog det i egen hånd.. AD! Men her efter et par dage er smerterne på vej retur.. YAY!
  • Jeg er klodset.. Som i direkte dum klodset.. Faktisk lidt flovt.. Og meget sjovt! Kort fortalt:  Vred om på begge ankler, vred om på det højre håndled, slog højre skulder og albue ind i radiator, og slog sq også min højre balle! (haaaalløj blåt mærke!).. Og var ved at kvæles i den lakrids jeg lige havde snuppet -.-‘.. Kæresten grinte voldsomt og ønskede han var hjemme til at kunne opleve det -.-‘.. *suk* Forstår ham godt!
Skriv et svar

