Ugen der gik, Uge 21.

PiaLyng

 

 

Det positive:

  • Første psykologsamtale i onsdags! Og jeg tror det nok skal blive godt!
  • Var til scanning med maven! Får svar på tirsdag!
  • Kæresten er i gang med at lave et højbed af en art til vores lille terrasse :$.
  • Min svigerfamilie er ret awesome! Så søde mennesker!
  • Rottedrengene! Ijh jeg er glad for dem <3.
  • ½års dag med kæresten! Yes! Jeg er den type der nu fejre hver en enkelt måned han kan holde mig ud :$..

Det nær så positive:

  • Blev mega dårlig af at drikke 1 liter vand på under 1 time -.-‘!
  • Selvom psykolog er en god ting, så er det hårdt at sidde der og snakke om sin angst og sit liv!
  • Jeg er så nem at gøre sur eller rasende! Og det gør mig ked af det -.-‘..
  • Får ikke blogget så meget som jeg gerne ville. Det som om jeg virkelig ikke kan få ting ned på skrift længere :(.. Sidder bare og stirre på computeren når det er..
  • ….Jeg lavede dette indlæg alt for sent -.-‘..
4 comments

Skriv et svar

