10 Questions TAG! #1

Jeg elsker disse spørgsmåls tags! Elsker at læse andres, men synes også det er meget sjovt at lave dem selv. Jeg fandt denne ved Tiiner, og tænkte at jeg også ville udfylde den, bare for sjov (;!

Pialyng

Ting som du ikke kan forlade huset uden?

Min mobil. Det er yderst sjælendt at den får lov at holde ferie herhjemme, mens jeg er ude af døren! Om det så bare fordi jeg lige er henne med affald, så er den med. Derudover er det min clutch, som indholder mine kort, penge, nøgler, læbepomade(!!!). 

Yndlings brand eller make up?

Mmmh… Jeg tror ikke som sådan jeg har et yndlings brand eller makeup? Okayokay, jeg elsker mascara! Og lige pt er de fra Maybelline! Derudover elsker jeg OPI neglelakkerne, og det er nok dem som fylder mest i neglelak kassen.

blomst

Yndlings blomst?

Roser! Jeg er vild med roser, og når jeg endelig køber blomster til mig selv bliver det oftest til roser :$. Jeg har ikke en speciel grund til netop hvorfor at denne fine blomst er min yndlings. Måske det romantiske man altid har lagt i den? Røde roser betyder det ene og gule det andet.. Men ellers er det nelliker, fordi de er små og yndige <3. Faktisk kan jeg bare godt li’ blomster, selvom jeg ikke ville kunne holde dem herhjemme. Har ikke grønne fingre, overhovedet!

Yndlings tøjbutik?

Hvis vi snakker om fysisk butik, må det være SOLO eller ZIZZI, netop fordi de har kvalitetstøj i min størrelse. SOLO er jeg ret vild med i år, fordi de ret så ofte – næsten hele tiden, køre med 50% rabat! Og jeg elsker tilbud! Hvis vi dog snakker om online, så handler jeg nok mest på ELLOS, fordi de har en del mærker til store kvinder.

Yndlings parfume?

Dem der dufter af DKNY Be Delicious :$.. Jeg har selv en ‘billig’ efterligning af den, som jeg købte i tyskland til 30kr. Og jeg er vild med den. Jeg synes bare den dufter frisk og vidunderlig :$.. Måske en dag jeg kan finde pengene til den ægte vare!

Høje hæle eller flade sko?

Ville så gerne sige høje hæle, da jeg synes det er så pænt! Men de eneste jeg kan gå i, med højde, er wedges.. Men jeg må nok sige flade sko, da jeg så ikke har så langt at falde, når jeg nu så ofte vrider om på anklerne -.-‘.. Jeg elsker dog mest ballerinaer eller trænings sko.

Får du gode karakterer?

Jeg går ikke i skole, endnu. Men da jeg gik i 9. klasse (sidst jeg gik i skole), fik jeg faktisk okay karakterer. I sær i dansk har jeg altid lagt højt, men det skyldes nok fordi jeg altid har haft ret gode dansk lærer :). Et enkelt år gik det også godt i matematik og tysk! Men det stoppede brat da jeg skiftede skole, og fik nogen lære som ikke rigtig kunne lære mig noget :/.

Yndlings farve?

Jeg ved faktisk ikke om jeg har en yndlings farve. Jeg er mest til sort, hvid og grå. Men en farve? Der er nok flere. Jeg har ofte tendenser til at kigge på ting som er babylyserøde, blå, lilla, grøn og mørke røde nuancer o.O! Faktisk en stor del af farvepaletten ;b.

Drikker du energidrikke?

Ja. Jeg er ret vild med nogen få energidrikke, af det hav der findes på markedet. Dog synes jeg dog det hele er alt for dyrt, så det er ved at blive en sjælend fornøjelse. Og den jeg er allermest vild med findes ikke i DK, men i Tyskland, og det sker ikke så ofte at jeg lige tager den vej forbi. Men mærket Monster, så går man ikke galt i byen.

Drikke du juice?

Ja, når pengene er til det, eller når jeg kan snuppe i mors skab. Og når det er bliver det enten appelsinjuice eller multijuice. Men det sker yderst sjælendt.

Skriv et svar

