Stereo eller Surround?

?

 

Gaming headset.. Stereo? Surround? Logitech? Razer? Beach Turtle?!

Jeg har siden i torsdags siddet og kigget på gaming headset. Jeg synes det er på tide jeg får et ordenligt headset nu hvor jeg spiller en hel del med kæresten, og han snakker om vi skal streame sammen. Lige nu ejer jeg kun et par sports in ear headset’noget.. Og jo det er super fint. Men jeg synes bare jeg mangler mere lyd og ja, en mikrofon -.-‘. Men damn… Det er jo dødsvært at finde et sæt som lige er det man vil have – og i sær når man har et “lille” budget! Jeg har sagt jeg max vil bruge de ca 800kr. Men det er så også det! Jeg er hverken sikker på om det skal være stereo eller surround, eller hvilket mærke jeg bedst kan lide.. Kæresten siger helt klart Logitech, hans ven siger Steelseries.. Og så er der folk inde i en LOL gruppe på FB som mener Razer, Beach Turtle, Logitch og Steelseries! aaaaargh!

Jeg er selv lidt faldet for Razer Kraken Pro Neon i lilla eller pink! Men det er stereo, og måske jeg hælder lidt til surround? Så er der selvfølgelig Razer Kraken 7.1 Chrome.. Men synes at have læst at flere synes de bliver trælse efter et par timer.. Hvor de første jeg nævner får ros for hvor dejlige de er at have på op til 8 timer!

Skal det være runde eller firkantet af de “kopper/dimser” der sidder over ørene -.-‘?! COME ON! Det her ender da med at blive en af mine livs største beslutninger, med alle de valg o.o?

 

Nåe.. *Brok Brok* og *Piv Piv*…

 

Hvad ville I foreslå? Hvad har I selv? Eller måske kæresten?
Hjælp søges…! tihihihi xD

Skriv et svar

