Ugen der gik, Uge 22.

PiaLyng

Det positive:

  • Overvandt min skræk og ringede selv til lægen for at få svar på scanning :’).. *Sejrsdans*
  • Anden samtale ved psykologen :)!
  • Penge i denne uge! Jeg har så mange ting jeg føler jeg mangler o.o..
  • Vi fik ryddet op og gjort rent! Trængte der en smule til!
  • Studievejleder (igen) næste uge! Endelig!
  • Ny reol til vores lille lejlighed! Yayness.
  • Fredag aften kom en ven forbi og vi fik spillet en hel del lol! I like it!
  • Har fået købt lidt nyt til rotterne :$.. Ijh!

Det nær så positive:

  • Jeg måtte blive hjemme fra en pinsefrokost med svigerfamilien, da jeg simpelthen var så angst for alt :'(!
  • Jeg kan nu sige at jeg faktisk er så uheldig at have navlebrok og et lille hul i navlen -.-‘. YAY! Venter nu på henvisning/tid til kirurgisk afdelling, for at snakke om hvordan vi kan fixe det.
  • Bestilte tøj hjem fra Ellos, hvor kun 1 ting passede -.-‘ Mega frustrerende!

 

Skriv et svar

