10 questions TAG! #2

Once again.. QUESTION TAG :D! And I loooove it <3.
Så smed Tiiner, endnu en omgang spørgsmål op på sin fine blog, og jeg hopper med på ‘legen’ igen, da jeg elsker disse slags tags :D.. Også selvom man ikke er taget, fordi ingen er.. Men altså.. I’M IN!

Pialyng

Det sidste måltid du havde, som du godt kunne spise igen.

Stjernskud :$! Namnamnam! Fik stjerneskud til min brors fødselsdag i lørdags, og det var død lækkert! Rejer købt på havnen, i stedet for dem der har stået evigheder i butikker.. Og kaviar.. Og fisk.. Bare mmmmmmh!

Hvad er din yndlings dessert?

Jeg er en dessert person, altså jeg elsker desserter! Så om det kage, is eller frugt, så er jeg helt med på den :$! Men det må da meget gerne være et eller andet med chokolade :$. Jeg elsker chokolade!

Hvis du kunne spille et instrument, hvilket skulle det så være?

Har aldrig haft et talent inden for noget med musik, ikke en gang det at høre på det kan jeg næsten finde ud af -.-‘. Men jeg har altid drømt om at kunne spille på flere slags instrumenter. Dog mest violin! Ak ja, jeg ville gerne kunne spille på violin.. Men der er også guitar og klaver på “hvis jeg nu en dag blev musikalsk”-liste :P.Pialyng

Hvad lavede du på din sidste fødselsdag?

Jeg havde en helt igennem fantastisk dag :’).. Og husker den som en af de bedste fødselsdage nogensinde! Jeg brugte hele min formiddag på at få ordnet mit hår, gratis, ved en frisør elev. Så var jeg hjemme lidt, før kæresten slæbte mig med ud at spise – med hans søde familie!

Hvis du var en superhelt, hvilken superkraft ville du så gerne have?

Hvilken kraft ville man dog ikke have? Altså jeg ville da kunne flyve o.o! Men jeg ville også være super stærk.. Og kunne klatre over alt.. Måske lidt ala Scarlet Witch? mmh..

Da du var lille, hvad ville du så gerne være når du blev stor?

Jeg havde mange drømme om hvad jeg skulle bruge mit liv på.
1. At blive dyrepasser for aber, i Monkey world i England.
2. En verdens omrejsende journalist.
3. Succesfuld (gyser) forfatter!

Hvordan spiser du pomfritter?

Pomfritter skal spises med fingrene, og sådan er det bare. Men jeg har pli nok til at bruge kniv og gaffel, an på hvor jeg er henne. Men ja, helst med fingrene..

Pialyng

De 3 sjoveste ting, som du kan lide at lave?

Baah’. Synes det er et svært spørgsmål faktisk o.O. Hvordan deler man lige det op??
1. At være sammen med dem jeg holder af – om det min kæreste, søster, forældre eller venner.
2. At spille, om det så er league of legends eller ludo.. Jeg kan lide at spille.
3. At bruge tid med dyr. Jeg elsker at omgås dyr, så det klart en af de sjoveste ting.

Bruger du make up?

Til hver dag bruger jeg oftest intet, og hvis jeg bruger noget er det mascara som det eneste. Hvis jeg går all in, så bruger jeg bb cream, mascara, øjnskygge, eyeliner og læbestift :). Sker dog ikke sådan vildt ofte. Men ofte får det min selvtillid lidt op hvis jeg har mascara på, fordi jeg synes det fremhæver min øjne en smule :$.

Kan du lide at få taget billeder?

Ja og nej! Jeg er meget usikker på mit eget udseende, så jeg kan faktisk ikke lide folk tager billeder af mig, men jeg kan godt selv, for jeg har bedre mulighed for at slette de nær så gode skud af mig selv. Jeg er ved at blive bedre til at kunne slippe kontrollen og usikkerheden.

Skriv et svar

