Ugen der gik, Uge 23.

Pialyng

Det positive:

  • Har endelig fået tid til studievejleder, ang. fjernundervisning!
  • Har bestilt to bokse jeg glæder mig til at modtage, og vise herinde :)! *venter utålmodigt*
  • Jeg har endelig mødt kærestens faster og onkel.. Det har taget mig længe, men ijh det dejligt at få det “overstået”.
  • Brugte en stor del af lørdagen på Hjallerup marked <3! SÅ hyggeligt! Og hårdt.. Men dejligt!
  • Fik købt kirsebær og ærter på markedet :$.. Lørdagssnack <3!
  • Og brugte så resten af aftnen og par timer af søndag, på at male hegn :D! Jep, for terrassen skal til at være pæn!
  • Har fået paller til at lave bænk ud af :’).. jupjup yaaay!
  • Er i gang med at få købt medlemsskab i træningscenteret :’)..
  • Har fået lille rumdeler hjem, og fandt faktisk det perfekte sted til den og mine bøger! wupwup :’)
  • Fik købt mit headset :’).. Fik pillet 150kr af i Fona, til open by night. Læææækkert!
  • Og så fyrværkeri <3.. For første gang kunne jeg tage et ordenligt billede af det :’) Halleluja for min mobil!

Det nær så positive:

  • Sygdom..
  • Grrrr. Navle!
  • Jeg har fået en rød hagesmæk -.-‘.. Altså.. Min hud har fået så meget sol at den er rød. Og minder om en hagesmæk -.-‘
One comment

Skriv et svar

