Ugen der gik, uge 24.

Pialyng

Det positive:

  • Min mandag <3!
  • Fag valgt, betalt og så ser jeg frem til august!
  • Har igen meldt mig i træningscenter, nu skal det bare bruges!
  • …Har bestilt endnu en box med lækkerier i :$. Ijh!
  • Haft møde med sagsbehandler, og er nu afsluttet på aktivering stedet og har ferie resten af min tid på kontanthjælp :).
  • Har fået tid til tjek op ved kirurgisk afdeling! Tror ikke de kan gøre noget, men nu kan jeg da høre mere om det.
  • Er blevet godkendt ved ny læge – selvom de havde lukket for nye patienter.
  • Lørdag med yngste nevøen og de gamle <3.

Det nær så positive:

  • Min nuværende læge. Der er kun ham på den klinik, og jeg magter ham ikke.. Så hellere undvære at gå til lægen, end at skulle ind til ham. Og da det blev sagt til damen som tager telefonen, blev hun lidt paf over det. Fik lov til at komme til en sygeplejeske i stedet.
  • Der sker så meget positivt for tiden, ting som i det lange løb er fantastisk. Men det er drøn svært at få tankerne til at samle sig, uden at blive nervøs for alt sammen.
Skriv et svar

