10 questions tag! #3

Pialyng

Hvis du kunne ændre dit navn, hvad skulle så ændres til?

Der var engang hvor jeg så gerne ville skifte navn, til alt andet end Pia.. Men må indrømme at jeg er kommet fra det, og kan nu godt lide mit navn. Der er faktisk kun mit efternavn jeg ønsker at lave om. Jeg nemlig gerne have slettet Madsen og bare hedde Pia Lyng :).

Hvornår lærte du at fløjte?

Ved det faktisk ikke. Ret tidligt tror jeg? Min far går ofte og fløjter, og tror jeg ville lære det hurtigt for at kunne være lige så sej som min far :P. Og så kunne jeg også kalde på en hund som boede lidt op af vejen :$. hehe.

Hvad bestiller du normalt på McDonald?

Cheeseburgere og chili cheese tops. Det ofte sådan en lille snack jeg snupper på McDonald. Men ellers er jeg tosset med deres chicken salsa cheese.. mmh :$.

Hvad er din yndlings film?

Jeg tror ikke rigtig jeg har en bestemt yndlings film. Der er flere film jeg sagtens ville kunne se igen og igen, men kan ikke udpege en enkelt som direkte er min yndlings.

Hvad smager bedst oven på en pizza?

Min absolutte yndlings pizza er med spinat, rucola, kylling og mozzarella :’D<3. Men ellers er det sådan en som hawai pizza, hvor der er skinke, annanas og rejer!

Hvis du var en Pokémon, hvad ville du så hedde og hvad ville du kunne?

…Kæresten siger at jeg nok er ala Psyduck -.-‘.. Udover han ville kalde mig Psylyng (haha, get it? Psy – lyng..) og jeg ville kunne forvirre fjenden ved at gemme mig -.-‘..

Han har sq sikkert ret xD

Hvornår står du op om morgenen?

Det er meget forskelligt. Det afhænger mest af hvornår jeg kommer i seng, hvilket er lige så forskelligt. Men oftest ikke før klokken 9.

Foretrækker du en stationær eller bærbar?

Bærbar. Jeg kan godt lide muligheden for at tage den med mig over alt, og jeg kan have den under armen. Dog kan jeg godt se det fornuftige i min kærestes stationær, lige så meget fordi den kan holde til at spille :p. Selvom min lille bærbar følger godt med.

Kan du smage forskel på cola og pepsi?

Ja.

Farver du hår?

Ja, det gør jeg. Elsker at ændre mit udseende, ved at ændre min hårfarve. Så det er noget jeg har gjort siden jeg var 12-13 år. Dog prøver jeg at holde længere pauser i mellem, da mit hår ikke helt holder til alle de farvninger jeg kan finde på at putte det igennem :).

 

 

Skriv et svar

