Valg 2015.

Valget er begyndt at hænge mig langt ud af halsen. Jeg magter ikke se flere valgplakter, høre om det i nyhedderne eller at det bare har overtaget hele Danmark. Og udfra det her kan det nok læses at jeg ikke er den der går vanvittigt meget op i alt det politik. Fik endda en mindre undervisning om det i dag af min søster i Ikea ;).. Og alligevel er politik så meget inden over alt, at jeg har valgt at dedikere et lille ligegyldigt indlæg til det -.-‘. Damn.

Men vi kommer nok ikke rigtig uden om det, da det jo er vigtigt for vores kære lille Danmark. Og jeg var da over for lidt siden for at sætte krydset o.o.. I forhold til sidste gang, har mit kryds flyttet sig, og jeg er nu bare drøn spændt på hvad resultat bliver!

Hvad synes I om alt det med valget? Og måske i vil skrive i hvilken retning i stemmer :)? *ulovligheder* ;)

Skriv et svar

