Hvor blev tiden af?

Amumu and Lee Sin

Daaaaaamn! Mine “små babyer” er vokset ret meget siden deres ankomst hertil o.o! Kender I det at man lige pludselig føler at tiden bare er fløjet forbi en? Altså har kun haft dem i ca. 2 måneder, og de er jo blevet store teenagere o.o.. Fra de små 70grams babyer, til 400+ grams teenagere.. *Suk*

De er stadig fantastiske <3. Jeg er så tosset med dem – og selvom jeg synes de lugter en smule, så gør de en forskel i min hverdag <3. Prøv bare at se de små hovedet.. Åååååhh <3. De er dog ikke sådan vildt fotogene, eller glade for at posere for kameraet. Så oftest når jeg prøver at tage billeder af dem, ender jeg med at have dem kravlende rundt på mig xD. Virkelig besværligt, men det varmer mit hjerte dybt inde at de hygger sig ved at bruge mig eller kæresten som deres personlige klatrestativer <3.

I må endelig spørge hvis I har nogen spørgsmål omkring dem eller sådan :)!

 

2 comments

Skriv et svar

