Ugen der gik, Uge 25.

Amumu and Lee Sin

Det positive:

  • Har været på kirurgisk afdeling i Hjørring, og fik af vide hvad jeg egentlig fejler. Så YAY!
  • Har været i Ikea, Normal og andre butikker med søs <3. Super hyggeligt.
  • Nevøens fodboldkamp :)!
  • Inviteret ud at spise med de gamle <3.
  • Vi fik besøgt min bedstes og gudmors gravsteder, med blomster <3. Og fik gået rundt på den ene kirkegård hvor vi var forbi gravstederne fra krigen.. Jeg synes det var hyggeligt og spændende. Men samtidig trist.
  • Selvom svigerinden har fået sukkersyge, er jeg pave stolt af hende, at hun nu tackler det super godt!

 

Det nær så positive:

  • Min nuværende læge er virkelig ikke særlig fantastisk. De fleste jeg har nævnt for at han er min læge har himlet med øjnene eller sukket højt! Og det selv fra andre læger!! Men at jeg skulle helt til kirurgisk afdeling i Hjørring for at finde ud af noget han bare kunne have forklaret?! Cooooome ooooon! (Har skiftet læge som træder i kraft om nogen dage..)
  • Min svigerinde er indlagt på sygehus, da man fandt ud af hun har diabets type 1.
  • Min farfars gravsted er væk.. Og min far har hverken fået besked fra søskende eller mor :/..
Skriv et svar

