Ugen der gik, Uge 26.

Pialyng

Det positive:

  • Sidste med med aktiverings stedet! Positivt!
  • Hygge dag med mor i byen :’). Fik købt en masse tøj o.O!
  • NYT TØJ :D!
  • Brugte et par timer med min søde søster i byen! Hjalp hende med at finde tøj og holde min søde nevø <3.
  • I Lol (spillet jeg spiller) kan man blive ranked.. Og det har vi brugt et par timer på.. Og vi blev guld 4! Hvilket er okay :D!.. Og mine ‘statestikker'(?) er ikke helt elendige!
  • Har været til barnedåb og stod fader – for min nevø <3.
  • Min kæreste. Ganske enkelt fordi han stadig holder mig ud, selvom jeg er modbydelig her for tiden!
  • Nyt sygesikrings bevis = ny læge = jeg endelig kan få ordenlig lægehjælp :’)..
  • Fået min første box hjem :D! *indlæg på vej*

Det negative:

  • Det har været en ret hård uge psykisk. Jeg har været så nervøs og angst, at jeg lidt legede med ilden i mit forhold. Og det er så synd at jeg lader det gå ud over min søde kæreste, når han bare prøver at hjælpe mig. Måske jeg laver et indlæg om det hele?
  • I regn arrigskab, valgte jeg at smadre min gamle mobil. Vildt dumt, vildt upraktisk og så latterligt. Mit temperament er løbet en smule løbsk i disse dage.
  • Min navle -.-‘.. I hate it! Når der så endelig sker noget, er det selvfølgelig fredag aften og ikke lige mulighed at haste til læge for at få taget prøve og sendt til lab. *suk* typisk!
2 comments

  1. Dejligt billede af dig! :) og det er da lækkert med en masse nyt tøj. knap så fedt med det psykiske, men jeg kender alt for godt til det! :/

Skriv et svar

