Tid til at få styr på tiden ;)?

Uniwatch

Kender I de dage hvor man går ekstra meget i ‘drømme-mode’, og kigger efter alle de ting man på en eller anden måde bare ønsker sig? Nåe, men sådan en dag har jeg altså i dag. Måske er det fordi pengene næsten lige er gået ind og man har en lille mulighed for at realisere en af sine små drømme? Men lige nu er jeg gået helt ind i drømmen om at komme til at eje et smukt ur til mit håndled. Noget jeg føler jeg har manglet i mange år, men aldrig rigtig følt jeg havde pengene til det helt perfekte ur, som har fyldt meget i mine drømme.

Jeg faldt over hjemmesiden Uniwatches, som er propfyldt med armbåndsure i alle former, farver og prisklasser. Det er godt nok en side man let kan bruge flere timer på, hvis man som jeg drømmer om et nyt perfekt ur :$. Og så er den super let at finde rundt på, hvis I altså spørger mig ;).
Jeg har fundet tre ure som helt klart skal noteres på ønskelisten, og jeg er ikke engang nået igennem hele hjemmesiden! Og lige er to af dem endda på tilbud, hvilket jo bare endnu mere fristende! I sær det yndige Daniel Wellington ur med rosenguld urskive, er fristende da det har sneget sig ned under de 1000kr!

 

Sponseret

Skriv en kommentar