Den gamle eller den nye?

Har I nogensinde tænkt over hvordan en Løvernes konge reklame vil se ud den dag i dag? Hvilket musik, hvilke klip osv der ville blive brugt? Jeg havde ikke skænket det en tanke, før jeg en nat sad og klikkede rundt på youtube. Her kom jeg forbi Ryan Shukis, som faktisk har lavet et par disney reklamer, som de nok ville have set ud i dag. Jeg er ret vild med det – selvom at de gamle da vækker minder. I min ivrigehed vil jeg da lige dele Løvernes konge reklamerne med jer :’).

Starter med den gamle reklame:

Og så den nye:

Jeg er i tvivl om hvilken der er min yndlings.. For begge er ret gode i mit hovede.
Hvad synes I? 

One comment

  1. Hold da op, man kan faktisk virkelig godt se hvad du mener med det at de laver det til noget som de ville have gjort idag. Meget mere dramatisk. :D Men fede videoer, begge to!

Skriv et svar

