Den lille terrasse.

terrasse

Jeg har skrevet i mit “ugen der gik” indlæg, skrevet lidt om at min søde svigerfar og min kæreste fixede terrassen her i torsdags, mens jeg dovnede den af i biografen. Og jeg synes da at jeg vil dele det næsten færdige resultat med jer :)! Der mangler lidt hist og her. For eksempel er der ingen støtte henne i hjørnet ved pallerne – men det kommer i næste uge. Og jeg mangler at få plantet i kasserne! Men det hele kommer i løbet af næste uge, hvis alt går efter planen.

Jeg elsker at vores terrasse nu har et stort sidde/ligge område, hvor man rigtig kan nyde solen til den går ned. At jeg har mine små bede, hvor der i år vil komme radisser i, og jordbær som kan titte frem næste år. Forenden af bedet er der plads til vores lille grill, og så elsker jeg detaljen om at bordet kan slåes op, hvis der er behov for det! Hegnet er også blevet malet – og er nu det pæneste hegn ved hele blokken! Og der i er der bordet et hul, til min coca cola parasol :’)!

Vi har nu spist der ude to gange, og jeg har lagt derude om natten og kigget på stjerne, og taget en bette lur :$. Og jeg tænker at det nok skal blive brugt en hel del, i sær hvis vores nætter bliver ved med at være lune og tørre! Jeg elsker det og glæder mig til at invitere gæster på besøg til grill og hygge!

One comment

Skriv et svar

