Ugen der gik, Uge 27.

PiaLyng

Det positive:

  • Har været inde at se Guldkysten med de gamle :)! Det er dejligt at bruge lidt tid med dem!
  • Min søde svigerfar har været inde og gøre min terrasse lækker! Ham og min søde kæreste har lavet et bed, med bord og plads til grill :’) Det ser vildt godt ud! Og så har de fået sat mine paller op, og smidt madrasser på! SÅ lækkert!
  • Mens mændende fixede terrassen og jeg var i biografen, tog min søde bonus svigermor vores opvask!
  • …Og de havde mad med.. Smagte SÅ lækkert!
  • OG bonussvigermor gav os en mandolinjern :’D!
  • Fik samlet grillen! Samlelort! Men den er samlet!! og taget i brug!
  • Sommerhus med svigermor, bonussvigerfar, svigerinderne og kæresten :’)<3. Én overnatning, men vi tager derud igen i løbet af næste uge :’)..
  • Jeg er hermed ikke længere på kontant hjælp! Første gang siden jeg blev 18! Godt og skræmmende!

Det nær så positive:

  • Engang i mellem er jeg ikke så tilfreds med at være kvinde -.-‘.. Min “det månedelige” smerter bliver værre og værre..
  • Jeg synes det er sygt skræmmende at jeg er væk fra kontanthjælpen osv.! Altså synes det godt.. Men skræmmende..
  • Magter ikke lige at have problemer med angsten.. Magter det bare ikke.. Fredag og lørdag var jeg virkelig nervøs konstant, på dupperne med alt negativt i mit hoved.. Og endte med jeg måtte aflyse en aftensmads aftale med de gamle :(.
  • Marzia boxen jeg har købt.. Skuffende. Regner med at vise jer den snart!
2 comments

Skriv et svar

